martes, 2 de febrero de 2010

Carnaval en una escuela búlgara

Buhovo School Carnival from david on Vimeo.

Otra página de videos, con controles de contenido mucho más exigentes que los de youtube.

video de carnaval en el colegio

Esta es la traducción del texto anterior, sacado de una página encontrada en www.angles.365
Physics at Home series?
In this context, teachers committed to this project of educational innovation and experience have seen in the area of Physical Education and an appropriate framework for using English as the language of communication and knowledge, thereby giving meaning learning this language. To establish this project has chosen the first year of primary education because the physiological characteristics and maturation of children are more favorable than in older ages.
Babies are easily Beginner Cycle to pronounce the new sounds and imitate the intonation of the new language and, in turn, often displaying strength desinhibits, motivated and goodwill towards learning a foreign language.
The Physical Education area is a highly inclusive in terms of inequality - physical, learning or language - in which the combination of physical challenge with language shame inhibits the expression, while also requires oral communication in times completely empirical and real situations.
In addition to the above aspects, the fact that physical education is an area very playful and very little writing workload favors the integration of newcomer students and gender equality through activities and games help operation.
Where
Física a Cicle Inicial?
En aquest context, els professors compromesos en aquesta experiència i projecte d’innovació educativa han vist en l’àrea de l’Educació Física un marc adient per utilitzar la llengua anglesa com a llengua de comunicació i coneixement, i així donar significat a l’aprenentatge d’aquesta llengua. Per posar a la pràctica aquest projecte s’ha escollit el primer cicle d’Educació Primària perquè les característiques fisiològiques i de maduració dels infants són més favorables que en edats més avançades.
Els infants de Cicle Inicial tenen molta facilitat per pronunciar els sons nous i imitar l’entonació de la nova llengua i, a la vegada, sovint es mostren força desinhibits, motivats i amb bona predisposició vers l’aprenentatge d’una llengua estrangera.
L’Educació Física és un àrea altament integradora quant a les desigualtats - físiques, d’aprenentatge o lingüístiques - en la qual la combinació del repte físic amb el lingüístic inhibeix vergonyes en l’expressió, alhora que també fa necessària la comunicació oral en moments totalment vivencials i en situacions reals.
A més dels aspectes esmentats, el fet de que l’Educació Física sigui una àrea molt lúdica i amb molt poca càrrega de treball escrit afavoreix la integració de l’alumnat nou vingut i la igualtat de sexes per mitjà d’activitats i jocs de col·laboració.
On

TRADUCCION DEL TEXTO

¿Por qué Educación Física en Ciclo Inicial?
En este contexto, los profesores comprometidos en esta experiencia y proyecto de innovación educativa han visto en el área de la Educación Física un marco adecuado para utilizar la lengua inglesa como lengua de comunicación y conocimiento, y así dar significado al aprendizaje de esta lengua. Para poner en práctica este proyecto se ha elegido el primer ciclo de Educación Primaria para que las características fisiológicas y de maduración de los niños son más favorables que en edades más avanzadas.
Los niños de Ciclo Inicial tienen mucha facilidad para pronunciar los sonidos nuevos e imitar la entonación de la nueva lengua y, a la vez, a menudo se muestran muy desinhibidos, motivados y con buena predisposición hacia el aprendizaje de una lengua extranjera.
La Educación Física es un área altamente integradora en cuanto a las desigualdades - físicas, de aprendizaje o lingüísticas - en la que la combinación del reto físico con el lingüístico inhibe vergüenzas en la expresión, al tiempo que también hace necesaria la comunicación oral en momentos totalmente vivenciales y en situaciones reales.
Además de los aspectos mencionados, el hecho de que la Educación Física sea una área muy lúdica y con muy poca carga de trabajo escrito favorece la integración del alumnado recién llegado y la igualdad de sexos mediante actividades y juegos de col colaboración.
JUSTIFICACIÓ
En un enfocament interdisciplinari, la llengua esdevé un mitjà per aprendre els continguts de l’àrea escollida. Sens dubte, treballar els continguts d’una àrea en anglès és una bona experiència d’ús real de la llengua ja que l’alumne està en una situació comunicativa real.
El CEIP Herois del Bruc ha escollit l’Educació Física perquè reprodueix moltes de les situacions de la vida diària de l’infant - vestir-se, despullar-se, rentar-se, pentinar-se, moure’s, etc. - i a la vegada serveix per treballar alguns aspectes bàsics d’higiene corporal i postural. També pel fet de ser una àrea que fa possible treballar tots els continguts en anglès i, la il·lusió, disponibilitat i coneixements d’anglès del professor, va fer decantar la tria de l’Educació Física per davant altres opcions valorades.
La idea de fer una àrea curricular en anglès es plantejà davant la necessitat de donar una resposta a la realitat multicultural del centre i conscients que l’escola ha de preparar les joves generacions amb un bon bagatge lingüístic per tal que puguin viure amb comoditat en la societat del futur. Per tant, l’escola no pot conformar-se en treballar amb uns currículums tancats i estables; cal que s’adapti a les noves generacions, tecnologies i, en definitiva, a les necessitats que aquesta societat plurilingüe li demana contínuament
Per què Educació Física a Cicle Inicial?
En aquest context, els professors compromesos en aquesta experiència i projecte d’innovació educativa han vist en l’àrea de l’Educació Física un marc adient per utilitzar la llengua anglesa com a llengua de comunicació i coneixement, i així donar significat a l’aprenentatge d’aquesta llengua. Per posar a la pràctica aquest projecte s’ha escollit el primer cicle d’Educació Primària perquè les característiques fisiològiques i de maduració dels infants són més favorables que en edats més avançades.
Els infants de Cicle Inicial tenen molta facilitat per pronunciar els sons nous i imitar l’entonació de la nova llengua i, a la vegada, sovint es mostren força desinhibits, motivats i amb bona predisposició vers l’aprenentatge d’una llengua estrangera.
L’Educació Física és un àrea altament integradora quant a les desigualtats - físiques, d’aprenentatge o lingüístiques - en la qual la combinació del repte físic amb el lingüístic inhibeix vergonyes en l’expressió, alhora que també fa necessària la comunicació oral en moments totalment vivencials i en situacions reals.
A més dels aspectes esmentats, el fet de que l’Educació Física sigui una àrea molt lúdica i amb molt poca càrrega de treball escrit afavoreix la integració de l’alumnat nou vingut i la igualtat de sexes per mitjà d’activitats i jocs de col·laboració.