martes, 2 de febrero de 2010

Física a Cicle Inicial?
En aquest context, els professors compromesos en aquesta experiència i projecte d’innovació educativa han vist en l’àrea de l’Educació Física un marc adient per utilitzar la llengua anglesa com a llengua de comunicació i coneixement, i així donar significat a l’aprenentatge d’aquesta llengua. Per posar a la pràctica aquest projecte s’ha escollit el primer cicle d’Educació Primària perquè les característiques fisiològiques i de maduració dels infants són més favorables que en edats més avançades.
Els infants de Cicle Inicial tenen molta facilitat per pronunciar els sons nous i imitar l’entonació de la nova llengua i, a la vegada, sovint es mostren força desinhibits, motivats i amb bona predisposició vers l’aprenentatge d’una llengua estrangera.
L’Educació Física és un àrea altament integradora quant a les desigualtats - físiques, d’aprenentatge o lingüístiques - en la qual la combinació del repte físic amb el lingüístic inhibeix vergonyes en l’expressió, alhora que també fa necessària la comunicació oral en moments totalment vivencials i en situacions reals.
A més dels aspectes esmentats, el fet de que l’Educació Física sigui una àrea molt lúdica i amb molt poca càrrega de treball escrit afavoreix la integració de l’alumnat nou vingut i la igualtat de sexes per mitjà d’activitats i jocs de col·laboració.
On

No hay comentarios:

Publicar un comentario